Figyelem!

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy irodánk 2024. december 7-én (szombaton) és december 14-én (szombaton) zárva lesz. 

 

Nyomtató szerviz

                                                                                                                                      

                           

"Elromlott a nyomtatója, és meg akarja javíttatni?

Mindannyian tudjuk, hogy nem létezhet jó cég megfelelő irodai háttér nélkül. Megannyi számla  és egyéb nyomtatvány, levél  akad, amit ki kell nyomtatni, lemásolni vagy beszkennelni. Viszont, ha elromlik a készülék, akkor kicsit ”megáll az élet”. Ilyenkor a legtöbben kapkodnak, hogy hol tudják majd megjavíttatni a nyomtatójukat. Keresik a legjobb szakembert és a leggyorsabb megoldást. De valljuk be, az ár sem mellékes!

Mi, a Jet Service Bt-nél tisztában vagyunk ezekkel a tényekkel. Nálunk nem kell heteket várni arra,  hogy kimenjünk megjavítani egy eszközt. Megteszünk mindent azért, hogy a lehető leggyorsabban megjavítsuk a nyomtatóját. HIBA BEJELENTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE!

 

Érdemes-e új nyomtatót venni?

Elég sok gyártónak segítenénk azzal, ha hiba esetén azonnal új nyomtatót vásárolnánk. Ők ezt szeretnék. És persze vannak esetek, amikor annyira olcsó az új készülék, hogy a régebbit nem éri meg megjavíttatni. A profi nyomtatóknál már más a helyzet. Egy drágább gépet érdemesebb szervizbe vinni. Mert egy szerviz az új árához képest elég olcsón megjavítja, és utána még évekig használható a nyomtató.

 

Milyen időnként érdemes szervizbe vinni a nyomtatót?

Általában érdemes évente elhozni a nyomtatót egy gyors szervizre, tisztításra. A nyomtatónak is vannak kopó alkatrészei, melyeket érdemes kicserélni,  így hosszabb ideig használható lesz az eszköz, és egy nyomtató szervizelés még mindig olcsóbb, mint 2-3 évente új gépet venni. Persze vannak helyek, ahol gyakrabban kell megnézni a gépet, hiszen nagyon nagy mennyiségben nyomtatnak. De ebben is segítünk Önnek.

 

Mennyi idő alatt javítjuk meg a nyomtatót?

Ahogy egy orvos sem tud véleményt mondani csupán a  panaszok alapján, így nekünk is látni kell a készüléket, ahhoz hogy meg tudjuk állapítani a pontos problémát és árajánlatot tudjunk adni. Ilyenkor jelezzük, hogy mennyi időbe telik a javítás.  Helyszíni kiszállás esetén, ha megrendeléskor pontos leírást kapunk a hibáról, akkor kollégáink felkészülten érkeznek, és a legtöbb esetben azonnal meg is javítják a nyomtatót.

 

Nem tudom megoldani a munkát nyomtató nélkül! Inkább veszek egy újat!

Igen, sok olyan céggel találkozunk, akik nem tehetik meg, hogy 1-2 napra nyomtató nélkül maradjanak. Ebben az esetben szoktuk felajánlani a nyomtató bérlés szolgáltatásunkat. 1 hónap bérlés még mindig filléres tétel, és azalatt kényelmesen meg tudjuk javítani még a legbonyolultabb hibákat is. Erről részletesen itt olvashatnak: NYOMTATÓ BÉRLÉS

 

Nyomtató szervizelés után kapok-e bármilyen garanciát?

Természetesen, minden megjavított eszközre adunk garanciát. A beszerelt kopó alkatrészekre és a megjavított hibára egyaránt. Tehát, ha kicseréltünk egy görgőt és az elromlik,  3 hónapon belül ingyen megjavítjuk. Amennyiben más probléma keletkezik,  (pl. a felhasználó letöri a papíradagoló tálcát) arra mi sem tudunk garanciát vállalni. Ez nagyjából olyan mint, az autószerviz. Amihez hozzányúltak, amit kicseréltek, arra jár a garancia. Ez nálunk is így van. HIBA BEJELENTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE!

 

                                                                                                                                            

 

cím: 1112 Budapest, Menyecske u. 12.                            GPS: É 47.461808, K 19.017494                            nyitva tartás: munkanapokon 9.00 - 16.00